JobOffice og PocketLink
JobOffice har over 1 000 dedikerte og engasjerte kunder/bedrifter som bidrar til at programmet stadig blir bedre og mer brukervennlig. Året 2015 har vi i Holte brukt mye tid på å gjøre mange små og store forbedringer i JobOffice og PocketLink etter gode innspill fra våre kunder. Her kan nevnes noe av det som er gjort:

JobOffice

  • Anbud 
    • Dekningsbidrag pr time 
  • Faktura 
    • Dekningsbidrag 
    • Vedlegg i faktura 
    • Vise medarbeider i fakturaliste 
  • Kalender 
    • Avtaler uten medarbeider («jobbkø») 

PocketLink (nettbrett/mobil)

  • Kontaktlisten 
    • Vise sum utpriser for hele prosjektet og pr. aktivitet 
    • Sortere forbruk, bestillinger og bilder 
  • Forbruk
    • Vise sum utpris pr. forbruk 
  • Prisbok:
    • Vise prissammenligning 
  • Kalender 
    • Vise/endre avtaler uten medarbeider 
    • Mer prosjektinfo i kalenderavtalen 
  • Mitt Firma:
    • Sende e-post til kollega 
  • Bilder 
    • Legge til fra forskjellige bilde-app’er 
    • Legge til mange bilder om gangen 
    • Legge til mange bilder om gangen direkte fra bilde-app

Kassasystem – klart i første del av 2016
I tillegg har vi som tidligere informert jobbet med en integrasjon mellom kassasystemet Easy-Step og JobOffice. Flere kunder har allerede valgt å kjøpe kasseløsningen før integrasjonen med JobOffice er klar, og svært mange signaliserer at de er klare til å investere i løsningen så snart den er fullt integrert med JobOffice.

Målet var å lansere kasseløsningen i 2015. Utviklingen ser ut til å ta et par måneder mer enn opprinnelig planlagt, og vi er nå sikre på at selve løsningen vil være klar i løpet av de to første månedene av 2016.

Nedenfor ser du hva som skal integreres mellom kassasystemet og JobOffice:

  • Kunderegister. Begge systemene skal være identiske
  • Vareregister. Begge systemene skal være identiske
  • I kassen kan kunden hente faktura fra «JobOffice betal i Kasse»
  • I kassen kan kunden hente eksisterende prosjekt i JobOffice og legge til varer som kunden skal ha. Oppdatert ordre blir sendt tilbake til JobOffice for fakturering
  • Lag nye prosjekter i kasse. Legg til ordre og overfør den til JobOffice for fakturering
  • Overføre alle ordre som er betalt under «drop in» kunde til JobOffice 

I tillegg vil selvfølgelig kasseløsningen inneholde alt en butikkasse skal inneholde. Som for eksempel:

  • Full integrasjon med de fleste regnskapssystem (Ingen punching for regnskapsfører = tidsbesparende = rimeligere faktura fra regnskapsfører)
  • Integrering av bankkortterminal
  • Kontant- og kredittsalg
  • Støtte for det meste av tilleggsutstyr (vekt, LCD-display, printer etc.)
  • Gavekort, kundekort og rabattkort
  • Rabattmatrise og prismatrisemuligheter
  • Betydelige statistikkmuligheter (dynamisk)
  • Adgangskontroll
  • Dashbordløsning som gir omsetningsoversikt i flere butikker
  • Automatisk backup ved dagsoppgjør
  • Kan brukes både offline og online
  • Kan tilknyttes eksisterende web shop
  • Oppslag mot Telefonkatalogen ved registrering av kunde

Ny supportside/kundeside – joboffice.holte.no
JobOffice vil på nyåret lansere en ny support/kundeside. Den vil inneholde svært mye informasjon og vil være et sted kunder kan finne de fleste svar på det de lurer på. Her vil våre kunder finne alt fra:

  • Opplæringsvideoer i alle våre moduler
  • Hvordan utføre en varetelling
  • Hvordan fakturere på fjoråret
  • Hvordan utføre en regnskapseksport
  • Hvordan føre prosjektregnskap
  • Hvordan lage en sluttfaktura
  • Hvordan kalkulere et anbud/tilbud
    m.m.

Vi anbefaler alle våre kunder å lage en snarvei på sin pc til: jobOffice.holte.no

Ny og forbedret versjon av JobOffice og PocketLink kommer i begynnelsen av 2016

JobOffice-teamet ønsker å takke alle våre kunder for et fantastisk godt samarbeid i 2015 og ser fram til et godt samarbeid også i 2016.

Gå til JobOffice her!