Svært mange kaster bort verdifull tid på tungvint prosjektstyring og papirarbeid. Med HoltePortalen har du tilgang til alt du trenger via pc og app på mobil, uansett hvor du er. Slik kan du spare masse tid og samtidig ha full kontroll over prosjektet.

For bare 15 kroner dagen, har du det aller viktigste for å drive den administrative delen av firmaet ditt. Med HoltePortalen kan du involvere ansatte i prosjektets ulike faser ved å tildele arbeidsoppgaver, sjekklister, følge opp avvik, dokumentere jobben og registrere timer digitalt. Det er enkelt å sette opp og lett å bruke.

Via pc, mobil og nettbrett, kan ansatte og prosjektdeltakere:

Vi har gjort det enkelt for deg!​
HoltePortalen inneholder skreddersydde pakker tilpasset ulike behov. 
    

Last ned appen her!    

Se også: Veiledning for installasjon og bruk av apper: For iPhone-brukere  |  For Android-brukere

 
Bli med i brukergruppa vår!