Svært mange kaster bort verdifull tid på tungvint prosjektstyring og papirarbeid. Med HoltePortalen har du tilgang til alt du trenger via pc og app på mobil, uansett hvor du er. Slik kan du spare masse tid og samtidig ha full kontroll over byggeprosjektet.

For bare 15 kroner dagen, har du det aller viktigste for å drive den administrative delen av firmaet ditt. Med HoltePortalen kan du involvere ansatte i byggeprosjektets ulike faser ved å tildele arbeidsoppgaver, sjekklister, følge opp avvik, dokumentere jobben og registrere timer digitalt. Det er enkelt å sette opp og lett å bruke.

HoltePortalen passer like bra uansett om du har noen få eller mange oppdrag i løpet av året. 

Vi har gjort det enkelt for deg!​
Holte-portalen inneholder skreddersydde pakker tilpasset ulike behov. Les mer om våre pakkeløsninger her! 

      

      

                

Via pc, mobil og nettbrett, kan ansatte og prosjektdeltakere:

 Last ned appen her!