Når du kjøper programvare fra Holte har du også tilgang på support inkludert i ditt produkt. Våre dyktige medarbeidere vil raskt og enkelt hjelpe deg på telefon, gjerne via fjernstyrt pc-hjelp, både på tekniske og faglige spørsmål.

Teknisk support:
Vi hjelper deg med å få vår programvare til å fungere på din maskin. Kontakt oss dersom du står fast med for eksempel:

  • Førstegangsinstallasjon
  • Feilmeldinger
  • Utskriftsproblemer
  • Tilkobling av database
  • Brukernavn og passord (pålogging)
  • Legge inn lisens

Retting av feil/problemer som ikke har opphav i Holtes programvare er ikke inkludert.

Faglig support
Vi hjelper deg med faglige spørsmål vedrørende blant annet:

  • Forklaring av felter i programmene
  • Faglig support på programvaren
  • HMS-, KS- og byggesaksrelaterte spørsmål
  • Kort forklaring og veiledning ved utfylling av skjemaer, blanketter osv (ikke juridisk og økonomisk)
  • Support på solgte tjenester, sentral godkjenning, byggesøknader og varmetapsberegninger

Vi kan også hjelpe deg med å flytte programvaren til ny maskin.
Flyttetjenestene utføres til fast, rimelig pris