7 apper blir 1

Vårt mål er å gjøre arbeidshverdagen til våre brukere så enkel og effektiv som mulig. Når vi nå samler 7 apper i én blir det enklere for deg som er kunde av Holte å holde oversikt over din digitale arbeidshverdag.

Appene som slås sammen og samles i HoltePortalen er:

  • HoltePortalen (Hovedappen)
    • Holte Sjekklister
    • Holte Inspeksjon
    • Holte Rutiner
    • Holte Dokumentasjon
    • Risiko SJA
    • Holte Avvik

For deg som er bruker av en eller flere av disse appene betyr dette at du nå bare trenger å installere og oppdatere én app på smarttelefonen din.

Denne oppdateringen vil være tilgjengelig for alle i løpet av de nærmeste dagene.

Dette må du gjøre hvis du allerede har HoltePortalen-appen installert

Har du allerede HoltePortalen-appen installert trenger du bare å oppdatere denne for at alt skal fungere i appen. Funksjonaliteten og alle dine data fra de andre appene vil selvfølgelig være tilgjengelig i HoltePortalen-appen. Har du på automatiske oppdateringer vil dette skje av seg selv. Trenger du hjelp med å oppdatere kan du se hvordan dette gjøres manuelt lengere nede på denne siden.

De gamle appene vil ikke lenger fungere og du vil bare få en beskjed om å benytte HoltePortalen-appen.

Dette må du gjøre hvis du ikke har HoltePortalen-appen installert på telefonen:

Har du ikke HoltePortalen installert fra før kan du laste ned appen ved å klikke på en av knappene under.

Funksjonaliteten og dataene du hadde i de andre appene vil være tilgjengelig i den nye HoltePortalen-appen.

Tilgjengelig på Google PlayDownload on the App Store

Har du ikke skrudd på automatiske oppdatering av apper kan du lese om hvordan du oppdaterer manuelt her:

Dersom noe er uklart eller du trenger hjelp kan du kontakte oss via hjemmesiden, på e-post: post@holte.no eller tlf: 45 50 60 70