Bestilling av endring

Ved utfylling og innsending av skjemaet sendes forespørselen til behandling hos Holte. 
Etter at forespørselen er behandlet, vil vi kontakte deg for innhenting av nødvendig dokumentasjon.

Hva gjelder endringen?

Neste (1/3)
Velg minst ett alternativ for å gå videre!
Fortell oss hva endringen gjelder
Du kan velge flere alternativer


Skjer endringen som følge av en fusjon?

Ja
Nei

Evt. kommentar
Tilbake
Velg minst ett alternativ for å gå videre!
Neste (2/3)
Bestiller må være juridisk eier av avtale /data, og ha rett myndighet til å be om endringen.
Bestiller / Nåværende eier
Kundenummer
Organisasjonsnummer
Navn på foretaket
Daglig leder / Autorisert person
E-postadresse
Spesifiser hvilket system og/eller data forespørselen gjelder
Evt. kommentar
Mottaker vil overta juridiske rettigheter og forpliktelser knyttet til avtale/data.
Mottaker vil bli opprettet som bruker, med mindre annet er beskrevet i skjemaet
Mottaker / Ved flytting: fremtidig eier
Kundenummer:
Organisasjonsnummer
Navn på foretaket
Adresse
Daglig leder / Autorisert person
Telefonnummer
E-postadresse til daglig leder
Faktura ønskes tilsendt på følgende e-post
Eventuell annen beskjed til Holte AS

Holtes avtalevilkår:
Ved å huke av her og sende inn skjemaet godtar du Holtes retningslinjer for personvern
Huk av her for å motta nyheter og oppdateringer fra Holte AS
Tilbake
Tilbake
Velg hvordan du vil endre faktureringsintervallet ditt

Tilbake
Velg minst ett alternativ for å gå videre!
Neste (2/3)