Integrasjon Tripletex og Holte

Nå lanserer vi en ny og forbedret integrasjon mellom Tripletex og Holte.

Integrasjonen lar deg synkronisere prosjekter, ansatte og bilagsflyten. I tillegg synkroniseres timer fortløpende.

Tripletex – Holte; Slik fungerer det:

Integrasjonen mellom Tripletex og Holteportalen er enkel å sette opp og enkel i bruk. Etter oppsett vil integrasjonen automatisk synkronisere nyopprettede prosjekter fra Holteportalen direkte i Tripletex.

Ansattlisten henter Holteportalen fra Tripletex. Her kan du gjøre oppslag mot ansatte i Tripletex og brukere i Holteportalen, og koble ansatte sammen.

Timer ført i Holte, fremkommer i Tripletex helt automatisk. Det forutsettes at både prosjekter og ansatte er koblet sammen.

Det er også mulig å synkronisere alle bokførte inngående fakturaer fra Tripletex til Holteportalen. På denne måten kan det som omhandler prosjektledelse gjøres i Holteportalen og det som omhandler økonomi gjøres i Tripletex.

Slik kommer du i gang:

  1.  Gå til Selskap–>Vår kundeside og sjekk at API 2.0 er aktivert.
  2. Trykk på navnet ditt oppe i venstre hjørne, deretter Min profil. Oppe i hjørne ser du MER, deretter trykker du på API tilgang.
  3. Opprett en ny brukernøkkel:
    – Trykk på tilpasset oppsett
    – Velg alle tilganger
    – Applikasjonsnavnet må være “Holteportalen” og det valgfrie navnet kan du også skrive “Holteportalen”
    – Trykk på Opprett nøkkel.
  4. Kopier API nøkkelen og lagre den en trygg plass. Den blir ikke vist flere ganger enn i dette vinduet.
  5. Lim den inn i Holteportalen:
    Gå til Bedrift ->Integrasjoner -> Innstillinger finner du “Tripletex”.
  6. Deretter trykk på blyanten og lim inn koden, trykk deretter koble til.

Endepunkter:

Ny og forbedret integrasjon mellom Tripletex og Holte.

Dersom noe er uklart eller du trenger hjelp med denne integrasjonen kan du kontakte oss på tlf: 45 50 60 70 eller via vår supporttjeneste