HoltePortalen
HoltePortalen er et komplett prosjektstyringsverktøy med tilgang til alt du trenger via pc og app på mobil, uansett hvor du og dine ansatte er. Slik sparer du masse tid og har samtidig full kontroll. Velg om du vil plukke moduler selv, eller velge en av våre ferdige pakker.
Prøv HoltePortalen gratis i 14 dager
Hvilken pakke passer best?
Holte BASIS KS
Fra 520,- /mnd. pluss etableringHolte BASIS HMS
Fra 520,- /mnd. pluss etableringHolte PROFF
Fra 692,- /mnd. pluss etableringHolte PREMIUM
Fra 923,- /mnd. pluss etableringFor deg som driver alene
For deg som har ansatte
Vår mest populære pakke!
Vår aller beste pakke!
Registrer kunder eller kontakter i systemets kontaktregister og bruk dem i prosjekter du oppretter. Alle ansatte som er involvert i en jobb kan settes som prosjektdeltakere og tildeles oppgaver. Lagre dokumentene dine i prosjektet og sørg for at de alltid er tilgjengelige.
Et digitalt verktøy for timeføring på nett og mobil (iOs og Android) gjør det enkelt å holde kontroll på timene til enhver tid.
Digital løsning for å håndtere rutiner og etterleve Personopplysningsloven. Løsningen inneholder mange eksempler på rutiner som enkelt kan tilpasses bedriftens behov.
Effektiv registrering og behandling av både avvik og endringer. Ved å registrere små og store feil underveis får virksomheten et godt grunnlag for å forebygge nye feil.
Web- og app-basert verktøy for å håndtere rutiner. Rutinene blir enklere både å vedlikeholde og etterleve, slik at prosjektene kan gjennomføres med høy kvalitet.
Et verktøy som legger til rette for god og effektiv kvalitetssikring. Fyll ut sjekklister på app og unngå papirer og plasskrevende permer. Du får også bedre kontroll over KS-arbeidet og sikrer deg nødvendig dokumentasjon.
Norges mest brukte kalkyleverktøy. Et digitalt oppslagsverk med over 7500 priser for både nybygg-, ombygg- og rivearbeider. Alle priser er bygget opp med tidsforbruk og materialforbruk etter markedstall.
Med denne geniale appen kan du enkelt dokumentere arbeidet ditt gjennom alle faser i byggeprosjektet – og dele det med alle involverte.
Web- og app-basert verktøy for å håndtere rutiner. Løsningen gjør det enklere både å vedlikeholde og etterleve rutinene, slik at prosjektene kan gjennomføres med høy kvalitet.
Web- og app basert verktøy for å avdekke risiko og sette inn tiltak som forebygger personskader og andre uønskede hendelser på arbeidsplassen.
Verktøyet som gir deg full oversikt over dine ansatte. Med tilgang på et bredt utvalg personaldokumenter er det enkelt å lagre alt som er påkrevd og relevant på hver ansatt.
Et web- og app basert verktøy for å gjennomføre ulike typer inspeksjoner, som f.eks. vernerunder og ettårsbefaringer. Effektiv tilrettelegging, gjennomføring, rapportering og oppfølging.
Verktøyet inneholder standardiserte forbrukerblanketter og NS-kontrakter mellom profesjonelle, uansett størrelse og entrepriseform. Blankettene kan enkelt fylles ut og lagres på prosjektet ditt i HoltePortalen.
Send dine fakturaer, purringer og kreditnotaer kjapt og enkelt med Holte Faktura.
Holte Blankett inneholder søknadsskjemaer og blanketter til byggesak, og er ordnet slik at du får god oversikt og struktur på byggesøknadene dine. Når søknaden er klar for innsending, kan du velge å skrive ut søknaden til papir eller sende søknaden via e-post til kommunen.
Et digitalt planleggingsverktøy som hjelper deg å planlegge arbeidsdagen. Legg ut og fordel oppgaver. Ansatte kan få pushvarsler på mobil om oppgaver som skal gjøres.
Verktøy for rask og enkel deling av bilder fra byggeprosessen direkte med kunden – via en kundedelingsside på web. Slik involverer du kunden og kvalitetssikrer prosessen.