65 000 brukere tar ikke feil!

Det er ingen tilfeldighet at over 65 000 brukere har valgt Norges ledende leverandør av programvare, tjenester og kurs til byggebransjen som sin samarbeidspartner. Mer enn 45 års erfaring og bransjens fremste fagfolk gir solide og trygge løsninger.

Enten du er på jakt etter programvare, tjenester eller kurs, vil du finne alt du trenger her på våre sider. Vi dekker fagområder som kalkulasjon, prosjektstyring, HMS, kvalitetssikring, byggesak, FDV og uavhengig kontroll. Holte tilbyr markedets mest etterspurte produkter, og vi tilpasser løsninger for å effektivisere din hverdag i byggebransjen.  HoltePortalen, SmartKalk og JobOffice er blant våre mest etterspurte programmer innen prosjektstyring og kvalitetssikring. Holte ByggSøk er programvaren som gir deg en heldigital søknadsprosess. Vi tilbyr selvfølgelig også kurs og tjenester til all vår programvare – men også kurs og tjenester som er uavhengig av programvare. Trenger du for eksempel hjelp til å søke om sentral godkjenning eller et kurs i hms for arbeidsgivere, har vi det også.

Blant våre 65 000 brukere over hele landet, finnes både utførende i bygg- og tekniske fag, arkitekter, rådgivere samt offentlige og private byggherrer.

For å slippe å bruke tid på programmer du ikke trenger, har vi laget et filter. Dette gjør det enkelt å velg både bransje og type programvare.

Lurer du på noe, står vi klare til å hjelpe!

(Treff: 9)

Filter

Velg produkt/tjeneste

Velg modul



Programvarepakke

JobOffice VA BASIS

Fra 499,- /mnd.

Det mest grunnleggende du trenger for å drifte din VA-virksomhet. Et digitalt verktøy skreddersydd til bransjen.

Programvarepakke

JobOffice VA PROFF

Fra 1 299,- /mnd.

Det mest grunnleggende for en digital hverdag, pluss PocketLink som betyr at du har kontoret i lomma, uansett hvor du er.

Programvarepakke

JobOffice VA PREMIUM

Fra 2 739,- /mnd.

Alt du trenger for å gjennomføre dine prosjekter digitalt, fra a til å. Lag treffsikre kalkyler med JobOffice Kalkulasjon.

Programvare

JobOffice Grunnmodul for VA

Kontakt oss for prisinformasjon

JobOffice VA er et prosjektstyringsverktøy for deg som driver i VA-bransjen. Utviklet av erfarne fagfolk for å ivareta den administrative delen av virksomheten din – både ute og inne. 

Grunnmodulen i JobOffice er «grunnmuren» for de andre modulene i systemet.

Programvare

JobOffice Faktura for VA

Kontakt oss for prisinformasjon

Med JobOffice Faktura for VA har du full kontroll på fakturering, innbetalinger, purringer osv. Last opp prisbøker fra dine grossister, og bestill varer elektronisk.

Programvare

JobOffice Forbruk for VA

Kontakt oss for prisinformasjon

Forbruksmodulen gjør det mulig for dine medarbeidere å registrere medgåtte materialer og timer (forbruk) på prosjektene i JobOffice. I tillegg inneholder modulen funksjoner for dokumentlagring, autofaktura m.m.

Programvare

JobOffice PocketLink for VA

Kontakt oss for prisinformasjon

Med programvaren JobOffice PocketLink for Android kan du ha kundekartotek, prosjektregister, arbeidskalender og prisbok fra grossisten på mobil eller nettbrett. Dermed kan håndverkeren registrere vare- og timeforbruk elektronisk, straks jobben er gjort. PocketLink synkroniseres mot JobOffice på kontoret.

Programvare

JobOffice Kalender for VA

Kontakt oss for prisinformasjon

Kalendermodulen gjør det enkelt å planlegge bemanning på dine prosjekter.

Du kan kontakte oss på 45 50 60 70 eller sende oss en henvendelse