Din anbefaling kan bli gull verdt!

Tipser du en håndverker du kjenner om programvare fra Holte, kan det bli lønnsomt for deg også!

Vi vet at mange av våre kunder er så fornøyd med sin programvare fra Holte, at de liker å fortelle om det. Og det skjønner vi godt! Vi hører stadig om folk som sparer tid, om folk som får de kjedelige oppgavene unna på en morsom måte, og ikke minst om folk som tjener mer penger fordi de får bedre tid til å gjøre jobber som de tjener penger på.

Nå kan det bli lønnsomt for deg å fortelle om dine positive erfaringer til dine bekjente. En god anbefaling fra en man kjenner, er alltid inspirerende. Og hvis du tenker tilbake, var det kanskje en annen håndverker som i sin tid tipset deg om den programvaren du bruker i dag?

Vi tror at en god anbefaling fra en kollega er verdifull. Folk går gjerne en stund og tenker, sjekker og lurer før de bestemmer seg. Så kanskje ditt tips kan bli det lille som skal til for at vedkommende også blir kunde hos oss.

Så fort du har skaffet oss en ny kunde, gir vi deg en velfortjent belønning. Vi setter heller ingen begrensning på hvor mange du skaffer, du kan anbefale så mange du vil. Dette er heller ingen tidsbegrenset kampanje, tvert imot – når som helst, hvor som helst – som kunde i Holte er du også ambassadør i Holte, og et par gode tips kan som sagt bli lønnsomt for deg også.

 

Du kan velge mellom 3 premier:

  1. Et valgfritt produkt (Gjelder etablering, ikke lisens)
  2. 50 % rabatt på en eksisterende lisens i ett år
  3. BOSE SoundLink Trådløs Hodetelefon II

 

Slik fungerer det:

Din premie kan hentes ut når en ny kunde du har anbefalt betaler etablering og sin første vedlikeholdsfaktura.

Det er to måter du kan registrere dine tips på:

  1. Du sender en e-post til post@holte.no – hvor du skrive ditt navn, firmanavn og reg.nr. i Brønnøysund. Skriv også navnet og firmanavnet til den du har tipset. Så følger vi med på om vedkommende blir kunde hos oss, og tar kontakt med deg.
  2. Du kan også ringe eller sende en e-post til din kunderådgiver i Holte og si fra, så kan han hjelpe deg med å registrere ditt tips i vårt CRM-system.

Vær rask med å registrere tips, da vi har et krav om at tipset må være registrert før kunden tar kontakt med oss. Hvis flere har tipset om samme firma, er det førstemann til mølla som gjelder.

 

Lykke til – dette blir spennende!