Hvor god er du på å planlegge tid for dine medarbeidere? Vet du hvem av dem som har mye eller lite å gjøre fra dag til dag? Med Holte Ressursplanlegger får du full oversikt, slik at du raskt kan vurdere om dere har tid til å påta dere nye prosjekter.

Det er dyrt å ha ansatte som går perioder uten å ha noe å gjøre. Det er enda dyrere å måtte takke nei til nye prosjekter fordi du tror dere ikke har tid. Da er det veldig greit å ha en ressursplanlegger som viser hva alle gjør til enhver tid. Kanskje én har litt for mange oppgaver, mens en annen har ledig tid? Med digitale Holte Ressursplanlegger vil du til enhver tid ha full oversikt, noe som kan være med på å bedre lønnsomheten din.

Enkelt å fordele oppdrag 

Holte Ressursplanlegger er et enkelt og effektivt verktøy for å planlegge og fordele oppgaver. Du kan med få tastetrykk legge ut nye oppgaver, eller fordele nye oppgaver i eksisterende prosjekter. Det er lettvint både å gjøre endringer og omrokkeringer for å få plass til nye prosjekter, med dra-slipp-funksjonen. Det er også en egen funksjon for å finne åpninger i fulle kalendere uten å måtte lete.

LES OGSÅ: HoltePortalen er både kasseapparat og verktøy 

Full kontroll med Holte Ressursplanleger

Med Holte Ressursplanlegger trenger du ikke å lure på om dere har tid til nye prosjekter, du vet det. Det er enkelt å holde oversikt, raskt å endre fordeling, og planleggeren har direktekobling mot alle oppgaver. 
Her kan de ansatte få push-varsler på mobilen om oppgaver som skal gjøres. De kan selv føre status på jobbene, ta bilder og krysse av for om oppgaver er sluttført, eller taste inn en forklaring på hvorfor oppgaver ikke ble ferdig til avtalt tid.

Erstatter ordrebøker og kalendere

Ressursplanleggeren erstatter både manuelle ordrebøker og kalendere hvor det er vanskelig å holde oversikten. Siden dette er en modul i HoltePortalen, vil det være kjent funksjonalitet for brukerne og gjøre det raskt å komme i gang.